Отримайте ЗНИЖКУ 10% з кожним замовленням понад 15,000 грн
 
   

Політика доставки

Вартість доставки та час доставки

Стандартна доставка вашого замовлення здійснюється безкоштовно. GLAMIRA не покриває вартість доставки повернутих товарів.

Під час замовлення Вам буде надана приблизна дата доставки. Будь ласка, зверніть увагу, що передбачувана дата доставки не є гарантованим терміном для Вашого замовлення. Дата автоматично розраховується на основі загальної кількості часу, необхідного для обробки Вашого замовлення, виробництва і доставки, а також вашої адреси доставки.

Передбачуваний час доставки грунтується на доставку до столичних міст. Прохання надати додатковий час для доставки у віддалені райони. GLAMIRA не несе відповідальності за затримку поставок у віддалені райони чи регіони, де поштові послуги виконуються за певним розкладом.

Для більш швидкої доставки, Ви можете вибрати один з варіантів: Експрес-доставка або Преміум-доставка. Зверніть увагу, що ці параметри лише скорочують обсяг часу, необхідного для обробки та виробництва Вашого замовлення, порівняно з безкоштовним стандартним терміном доставки. Вони не гарантують жодної конкретної дати доставки. У випадку оплати банківським переказом або якщо Ваш платіж не проходить відразу, передбачуваний час доставки буде розраховуватися з дня оплати. GLAMIRA не несе ніякої відповідальності та не відшкодовує вартість доставки на основі такої затримки.

Безкоштовна застрахована доставка

Ваше замовлення буде доставлено за допомогою UPS. Час доставки може змінюватись в залежності від Вашого місця розташування адреси. Ви будете повідомлені, коли Ваше замовлення покине наше приміщення і номер буде відправлено на електронну адресу, яку Ви вказали під час замовлення. Всі пакунки застраховані під час доставки. Будь-ласка, переконайтеся, що Ви зможе отримати Ваше замовлення в момент доставки. GLAMIRA не несе ніякої відповідальності за втрачені або вкрадені пакети після доставки. Якщо Ваш пакунок повернуто перевізнику через відсутність, GLAMIRA залишає за собою право стягувати від замовника витрати на повторну доставку.

Якщо Ви не отримали номер для відстеження, будь-ласка, перевірте папку "спам". Якщо Ви не знаєте свій номер для відстеження або якщо статус доставки не змінився протягом декількох днів на веб-сайті перевізника, зверніться, будь-ласка, в нашу службу підтримки клієнтів, щоб вони могли розібратися в цьому питанні для Вас. У разі будь-яких проблем GLAMIRA зв'яжеться з перевізником, щоб вирішити проблему якомога швидше і з мінімальними незручностями для Вас.

Будь-ласка, перевірте Вашу посилку, перш ніж приймати доставку. Якщо Ваш пакет був пошкоджений в дорозі, відхиліть доставку і негайно подайте заявку до перевізника.

Адреса Доставки

Для кожного магазину GLAMIRA застосовні умови країни, в якій вона діє, тому доставка в іншу країну неможлива.

Доставка може здійснюватись лише на домашню або робочу адресу. Для замовлень, які потрібно доставити до іншого призначення, окрім адреси в виставленному рахунку, переконайтеся, що Ваша кредитна картка або фінансова компанія має альтернативну адресу для доставки, щоб не затримати обробку Вашого замовлення.

Для Вашої безпеки, інформація про доставку та платіжну адресу не може бути змінена після розміщення замовлення. Якщо Ви не будете доступні за вказаною адресою в запланований час доставки, будь-ласка, зверніться в нашу службу підтримки клієнтів, щоб перевірити можливість проведення відвантаження та відкласти його до наступної дати.