ОТРИМАЙТЕ ЗНИЖКУ 10% НА ВСІ ЗАМОВЛЕННЯ ПОНАД 15 000 грн! ОТРИМАЙТЕ ЗНИЖКУ 10% НА ВСІ ЗАМОВЛЕННЯ ПОНАД 15 000 грн!
 
   

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТА ГАРАНТІЯ

Оновлено 20 червня, 2017 р.

Ми прагнемо 100% задоволеність i високоякісну доставку виробiв для наших клієнтів в GLAMIRA. Якщо з якої-небудь причини Ви не задоволенi покупкою, Ви можете повернути вироби з гравірування або без гравірування в початковому станi протягом 60 днів з моменту доставки Вашого замовлення, за умови, що товар відповідає умовам повернення.

Повернення виробiв з гравіруванням можливе тiльки для виробiв, придбаних з 1 червня 2017 року, за умови, що бiрка виробу не була знята. Будь ласка, додаткову інформацію дивiться у роздiлi зняття коштiв (повернення коштiв)

Будь ласка, уважно прочитайте цю сторінку, перш нiж повернути товар.

Важливе повідомляння: Вироби з гравіюванням можуть бути повернуті тільки в кредит магазину, а не за повернення коштiв. Кредит магазину дозволить Вам розмістити нове замовлення від GLAMIRA на ту ж суму, що і початкова покупка. Вироби без гравіювання можуть бути повернуті для повернення або в кредит магазина відповідно до вашим вибором.

ГАРАНТIЯ

Ювелiрнi вироби GLAMIRA виготовляються з обережністю та з якiсних матерiалiв, тому ми впевнено підтримуємо нашi вироби за допомогою щедрої політики повернення i гарантії.

Всім виробам GLAMIRA надається безкоштовна довiчна гарантiя виробника. У разi будь-якого виробничого дефекту GLAMIRA з задоволення відремонтує Ваш вирiб безкоштовно до тих пiр, поки вирiб відповідатиме умовам i термінам довічної гарантії.

Всі запити на ремонт підлягають перевірці нашою командою щодо забезпечення якості до того, як запит буде оброблений. Якщо наша команда по забезпеченню якості визначить, що шкода не була викликана виробничим дефектом, ми повідомимо Вас про це і також повідомимо додаткові витрати або будь-які послуги з ремонту.

Безкоштовна довiчна гарантiя доступна тiльки для виробiв, придбаних з 1 червня 2017 року. Для виробiв придбаних до цієї дати, 2-рiчна гарантiя залишається в силі, починаючи з моменту доставки замовлення.

Загальні положення та умови для гарантії та ремонту

1. Гарантія поширюється тiльки на дефекти виробника i не поширюється на деформації та пошкодження, викликані нещасним випадком, неправильним використанням, зловживаннями, халатністю, несанкціонованим обслуговуванням або звичайним зносом.

2. Гарантія недійсна в будь-якому випадку, коли вирiб був змінений будь-яким чином, включаючи: гравірування, зміна розміру або ремонт третьою особою, таким як інший ювелір. .

3. Якщо яка-небудь частина ювелірних виробів (включаючи камені, ланцюжки, кліпси і т. д.) випала, вона повинна бути повернена разом з виробом перед будь-якою спробою ремонту. GLAMIRA не несе відповідальності за відсутні деталі або камені.

4. Довічна гарантія не підлягає передачі третім особам.

Гарантія виробника не поширюється на наступне:

  • Змiна кольору внаслідок впливу хімічних речовин, макіяжу, басейнів, гідромасажних ванн або купання.
  • Подряпини, вм'ятини або сколи, викликані загальним зносом або неправильним використанням.
  • Зігнуті або зношені зубці, що дозволяють каменю випасти або загубитися через недбалість або інше ушкодження.
  • Втрачений або вкрадений камінь (каменi)
  • Вироби, які зазнали жорсткого поводження або зношенi в повсякденній носцi.

Звернiть увагу, що наступнi проблеми є частиною виробу i не можуть вважатися дефектами:

  • Незначнi нерiвностi i варіації у майстерності.
  • Природнi характеристики металу або дорогоцінного камiння (таких як колір, внутрішні включення i т.д.)

ПОВЕРНЕННЯ

Ви можете повернути свій товар в GLAMIRA або для запиту повернення, зміни розміру, гравіювання або ремонту. Все, що ми просимо, це заповнити форму на повернення і включити роздруковану копію в пакет, який Ви відправите нам.

Для швидкого і легкого процесу повернення, будь ласка, переконайтеся, що Ви вибрали правильну форму повернення і заповніть всі обов'язкові поля форми при заповненні. Ваш запит на повернення не буде оброблятися без запитуваної інформації.

Лист із підтвердженням, включаючи адресу повернення і копію заповненої форми, буде надіслано на вашу адресу електронної пошти після відправки Вашої форми повернення. Будь ласка, роздрукуйте і прикладіть цю форму до посилки, яку будете відправляти нам.

Упакуйте свої вироби надiйно перед відправкою. Ми радимо, надіслати Ваш товар за допомогою застрахованого, контрольованого способу доставки. GLAMIRA не несе відповідальність за втрату або пошкодження предметів, що знаходяться у дорозі.

Вартість зворотної доставки GLAMIRA не покриває, це залишається на відповідальності замовника.

Будь ласка, надсилайте нам на адресу:

GLAMIRA
c/o Ring-Paare.de GmbH
Schaeuffelenstr. 49-51
74076 Heilbronn
Germany

Як тiльки ми отримаємо Ваше відправлення, нам може знадобитися вiд 2 до 4 робочих днів для обробки запиту на повернення. Зверніть увагу, що всі повернення підлягають перевірці нашою командою із забезпечення якості до того, як буде оброблений запит на повернення, і в залежності від Ваших зворотних інструкцій можуть виникнути додаткові витрати. Після того, як товар буде перевірений, у разі додаткових зборів Ви будете повідомлені до того, як будуть виконані якісь роботи для обробки вашого запиту.

Якщо у Вас виникнуть якісь питання, звертайтеся в нашу службу підтримки клієнтів по електронній пошті service@glamira.com або за телефоном 00 44 800 808 5745. Ми завжди раді допомогти Вам і відповість на запитання. Ми завжди раді допомогти Вам і відповісти на запитання.

Будь ласка, уважно ознайомтеся з наведеною нижче інформацією, перш ніж повертати товар, щоб отримати відшкодування, гравірування, зміну розміру чи запит на ремонт.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТIВ

Ваш виріб повинен відповідати всім наведеним нижче умовам, щоб отримати повне повернення коштів:

  • Виріб не був зношений і не показує ніяких ознак використання, включаючи, подряпин, вм'ятин, плям або будь-яких інших недоліків.
  • Оригінальна пломба виробу не пошкоджена. Переконайтеся, що вона не була видалена. (Всі вироби з гравірування та без гравірування відправляються з пломбою, будь ласка, переконайтеся, що вона не зламана.)
  • Посилка включає в себе всі додаткові елементи, такі як оригінальна подарункова коробка, сертифікати та інша рекламна продукція.
  • Повернення не здійснюється для виробів, у яких був уже змінено розмір каблучки.
  • Виріб не є спеціальним замовленням, який був спроектований або виготовлений за специфікацією замовника.
  • Виріб не може бути повернуто, якщо вiн містить діаманти, сертифіковані GIA.
  • Виріб повинен бути повернуто в GLAMIRA протягом 60 днів з моменту доставки вашого замовлення.

Ми перерахуємо гроші на ваш рахунок, за винятком витрат за доставку. Зверніть увагу, що повернення коштів на ваш рахунок може зайняти до 10 робочих днів в залежності від вашого банку або емітента картки.

Важливе повідомляння: Вироби з гравіюванням можуть бути повернуті тільки в кредит магазину, а не за повернення коштiв. Кредит магазину дозволить Вам розмістити нове замовлення від GLAMIRA на ту ж суму, що і початкова покупка. Вироби без гравіювання можуть бути повернуті для повернення або в кредит магазина відповідно до вашим вибором.

Вироби, придбані з використанням кредиту магазину, можуть бути повернуті тільки в кредит магазин і не можуть бути оброблені для повернення готівки. Кредит в магазині не може бути конвертований в готівку, переданий комусь іншому або використовуватися для таких послуг, як експрес-доставка або зміна розміру.

ГРАВІРУВАННЯ

Якщо ви замовили виріб без гравірування, а пізніше вирішили, що хотiли б гравiровку, ми із задоволенням зробимо це за невелику плату в розмірі 4 $ за символ на додаток до 4$ за доставку.

Щоб повернути вирiб для гравірування форму на повернення та виконайте дії, описані в розділі «ПОВЕРНЕННЯ». Будь ласка, переконайтеся, що ви відправляєте виріб для гравіювання без додаткових предметів, таких як подарункова коробка або сертифікати, оскільки ці предмети не будуть повернуті вам після процесу гравірування.

Гравірування виробу не анулює Вашу довiчну гарантiю. Будь ласка, уникайте того, щоб виріб було вигравірувано третьою стороною, такий як інший ювелір, крім GLAMIRA, оскільки це анулює вашу довічну гарантію.

Зверніть увагу, що процес гравірування може зайняти до 25 робочих днів в залежності від виробу.

ЗМІНА РОЗМІРУ КАБЛУЧКИ

Glamira із задоволенням змінить розмір вашої каблучки без гравірування або з гравіруванням один раз безкоштовно протягом перших 60 календарних днів після отримання вашого вироби. Спеціальні або змінені вироби (спеціальні замовлення, які були розроблені або виготовлені за специфікаціями замовника) не мають права на безкоштовну зміну розміру.

Зверніть увагу, що кільця можуть бути змінені тільки в діапазоні розмірів, пропонованих на веб-сайті GLAMIRA. Персоналізовані дизайнерські кільця (спеціальні замовлення, які були спроектовані або виготовлені відповідно до особистих вимог замовника) не мають права на безкоштовну зміну розміру.

Процес зміни розміру застосовується тільки для зміни розміру кільця. Ширина та товщина кільця не можуть бути змінені.

Щоб повернути каблучку для зміни розміру, заповніть форму на повернення і виконайте дії, описані в розділі "Повернення". Будь ласка, переконайтеся, що ви відправляєте Вашу каблучку для зміни розміру без додаткових елементів, таких як подарункова коробка або сертифікати, оскільки ці елементи не будуть повернуті Вам після процесу зміни розміру.

Будь ласка, уникайте того, щоб Ваш виріб був змінений третьою особою, наприклад, іншим ювеліром або людиною, крім GLAMIRA, оскільки це анулює Вашу довічну гарантію.

Процес зміни розміру може зайняти до 25 робочих днів в залежності від виробу, а зміна розміру каблучки не матиме право на відшкодування.

РЕМОНТ

Щоб повернути виріб на ремонт, заповніть форму на повернення і виконайте дії, описані в розділі «ПОВЕРНЕННЯ». Будь ласка, переконайтеся, що ви відправляєте свої вироби на ремонт без додаткових предметів, таких як подарункова коробка або сертифікати, оскільки ці предмети не будуть повернуті Вам після ремонту.

Зверніть увагу, що процес ремонту може зайняти до 25 робочих днів в залежності від виробу.