УМОВИ ТА ПОЛОЖЕННЯ ДЛЯ GLAMIRA.com.ua

Вступ

Умови та положення для об'єкта електронної комерції GLAMIRA.com.uaRing-Paare.de GmbH в особі генерального директора Адема Топалоглу, надалі іменованого "Продавець"

1. Вступ

(a) Продавець спеціалізується на ювелірних виробах і аксесуарах, які пропонуються через систему онлайн-магазину в {{GLAMIRA.com.ua Дані загальні умови поширюються на всі придбання товарів і послуг Клієнтом у Продавця, якщо інше не зазначено в цьому документі.

(b) В рамках даних умов клієнт визначається як приватна особа, яка укладає угоду з продавцем для особистих цілей, а також для іншої комерційної або позаштатної діяльності, в яку іншим чином може бути залучений покупець. Партнером за змістом даних Умов і положень є будь-яка фізична особа, юридична особа або товариство, що вчиняє правочин в рамках своєї комерційної або позаштатної діяльності.

(c) Будь-яке відхилення від, протиріччя або доповнення до будь-якої з нижченаведених умов призведе до визнання договору недійсним, якщо це не буде попередньо узгоджено покупцем і продавцем.

(d) Умови можуть бути переглянути в будь-який час шляхом внесення поправок на цю сторінку. Оновлені умови замінять всі попередні версії Умов

(e) Використання Сайту (включаючи доступ, перегляд або реєстрацію для використання Сайту) підтверджує безумовну згоду дотримуватися цих Умов і породжує обов'язок дотримуватись цих Умов.

2. Укладання Договору

(a) Пропозиція Продавця може бути змінена в будь-який час без попереднього повідомлення, на власний розсуд Продавця. Незважаючи на те, що докладаються усі зусилля, щоб переконатися, що кольори, дизайн та стиль товарів Glamira на фотографіях, що відображаються на веб-сайті, відповідають оригінальним товарам, через технічні обмеження передачі кольору на Вашому комп'ютерному обладнанні вони можуть відрізнятися. Відповідно, Glamira ні за яких обставин не несе відповідальності за будь-які помилки або неточності в фотографіях або графічних зображеннях товарів, що відображаються на веб-сайті. Якщо у Вас виникли запитання стосовно товарів, Ви можете звернутися до нашої служби підтримки за адресою support@glamira.com.ua

(b) Підтвердження замовлення означає згоду покупця на Умови та Положення. Всі замовлення можуть бути зроблені онлайн на веб-сайті Glamira. Угода є обов'язковою угодою про укладення договору купівлі-продажу товарів. Натискаючи на посилання "Відправити замовлення" в процесі онлайн-замовлення на веб-сайті Glamira, клієнт придбає усі товари, що містяться в кошику покупок. Замовлення не може бути змінене або скасоване, за винятком особливих випадків, передбачених в Умовах.

(c) Клієнт буде проінформований по електронній пошті, як тільки буде виконано замовлення. Зверніть увагу: отримання цього першого електронного листа не означає, що угода була укладена. Договір укладено шляхом відправки підтвердження замовлення або передачу товарів на доставку.

(d) Передача товарів на доставку постачальником також означає прийняття замовлення. Продавець залишає за собою право відхилити замовлення без пояснення причин.

(e) Завершення замовлення буде прийнято із застереженням, що в разі здійснення неналежної або невдалої поставки продавцю, не буде постачатися жоден з товарів або тільки частина поставки.

Дане положення застосовується лише для випадків, коли продавець уклав конкретну угоду хеджування і не отримав поставки від своїх постачальників не з власної вини. Продавець робить все можливе, щоб придбати товари. Якщо товари не можуть бути придбані, Glamira негайно поверне будь-який платіж, який вже було отримано. Якщо товари недоступні або доступні тільки частково, клієнт буде негайно проінформований.

(f) Після того, як договір був укладений, за умови, що товари були замовлені в електронному вигляді, текст контракту разом з юридично обов'язковими умовами буде відправлений клієнтупо електронній пошті. Дані, зареєстровані на веб-сайті, є доказом всіх транзакцій, здійснених між Glamira і її клієнтами. У разі виникнення спору між Glamira і одним з клієнтів щодо транзакцій, проведених на веб-сайті, дані, зареєстровані Glamira, вважаються незаперечним доказом транзакції контенту.

3. Передача права власності і скасування замовлення

(a)Для покупцівcustomers: Замовлені вироби залишаються власністю продавця до повної оплати їх вартості
Для партнерів contractors: Продавець зберігає право власності на товар до повного врегулювання всіх вимог, що виникають у зв'язку з поточними діловими відносинами.

(b) У разі порушення договору з боку клієнта (зокрема, у зв'язку з невиконанням зобов'язань по оплаті, фальсифікацією інформації щодо кредитоспроможності або можливості проведення розрахунку, або порушенням провадження у справі про неплатоспроможність клієнта) продавець має право відмовитися від договору і вимагати повернення товару в будь-який час, якщо клієнт не сплатив повну суму або частково не сплатив замовлені вироби.

(c) ) Партнер має право перепродувати придбані вироби в належному порядку, якщо оплатив усі борги продавцю. Сума буде підсумковою сумою рахунку-фактури, включаючи всі витрати, що виникли при перепродажі товарів клієнту або третій стороні. Продавець приймає передачу. Після завершення операції партнер має право на отримання претензії. Продавець залишає за собою право висувати вимоги, якщо партнер некорректно виконує свої зобов'язання або затримує оплату.

(d) ) На прохання клієнта продавець зобов'язаний випустити цінні папери, реалізована вартість яких перевищує сумму, отриману ним від покупця, більш ніж на 10%. Проте, продавець залишає за собою право вибирати, які цінні папери випускати.

4. Ціни та оплата

(a) Ціни можуть бути змінені Розрахунок цін проводиться на основі ціни прейскуранту і знижки, дійсних на день доставки або надання послуги, плюс податок на додану вартість (ПДВ), якщо це передбачено продавцем.

(b) ДЛя договорів, за якими сторони знаходяться на далекій відстані одна від одної: Будуть враховуватись додаткові транспортні витрати, як зазначено в огляді вартості доставки (див Доставка; Розділ 6 Умов та Положень). Ця сума буде сплачуватися клієнту на додаток до ціни замовлених виробів, включаючи податки.

(c) Клієнт має право на компенсацію тільки, якщо зустрічні вимоги були обґрунтовано встановлені і було отримане підтвердження, яке продавець не заперечує. Клієнт може відмовитися від виконання даного зобов'язання тільки в тих випадках, коли зустрічний позов виникає з тих же договірних відносин.

(d) У випадку будь-якої помилки в ціноутворенні або неправильної інформації про товар через типографічні або системні помилки, GLAMIRA залишає за собою право скасувати будь-які замовлення, що містять помилкову інформацію, без будь-яких додаткових зобов'язань перед замовником навіть після отримання підтвердження замовлення або повідомлення про доставку.

5. Варіанти оплати та вартість доставки

(a) Клієнт може здійснювати оплату з використанням усіх основних видів кредитних карток, включаючи Visa, Mastercard і American Express. Також приймаються PayPal і Prepayment. Продавець залишає за собою право виключити певні способи оплати.

(b) Оплата кредитною карткою і PayPal проводиться в британських фунтах стерлінгів (UAH).

(c) Що стосується оплати через PayPal: клієнти мають бути зареєстровані на paypal.co.uk. Вибравши PayPal як спосіб оплати, поклієнткупець погоджується з умовами PayPal за відсутності будь-якої іншої угоди або, якщо інше не зазначено в описі виробу, вироби будуть доставлені, як тільки загальна сума буде повністю зарахована на рахунок PayPal продавця.

(d) Вартість доставки розраховується як загальна вартість доставки для продавця. Більш детальну інформацію можна знайти в розділі Вартість доставки.

6. Доставка

(a) Якщо не вказано інше, всі ціни включають ПДВ (якщо ПДВ нараховується) і не включають транспортні витрати. Доставка безкоштовна. Будь ласка, зверніть увагу, що мають бути враховані міжнародні митні збори, так як вони можуть призвести до зміни вартості доставки. Крім того, в разі повернення виробів продавець залишає за собою право стягнути з клієнта плату в розмірі 700 UAH стерлінгів за відправку, якщо повернення не відповідає вимогам, зазначеним в політиці повернення.

(b) У разі відсутності у наявносіт виробу Glamira, після отримання замовлення продавець якомога швидше замовить обрані вироби, проінформує клієнта без затримки і вкаже ймовірну дату доставки. Щоб прискорити доставку, дані вироби виділені знаком доставки . Вироби, позначені зеленим кольором, означають, що вони доступні на складі і / або можуть бути доставлені за короткий час.

(c) Продавець залишає за собою право, якщо цього вимагають обставини, доставляти комплекти виробів окремими частинами. У таких випадках будуть враховані інтереси клієнта без понесення ним додаткових витрат.

7. Передача ризику

(a) Для клієнта: При отриманні замовлення клієнт має перевірити відповідність виробів замовленним ним. При наявності розбіжностей клієнт не повинен приймати посилку і повинен описати виявлені дефекти (наприклад, докази відкриття, пошкодження виробу, відсутності виробів або одиниць виробів, або розбіжностей між отриманими і замовленими і / або зазначених у документах відправки) в письмовій формі та передати цей документ перевізнику. Майте на увазі, що ризик випадкової втрати або випадкового пошкодження придбаного виробу, в тому числі під час доставки, передається клієнту в момент передачі виробу.

(b) Для партнерів: Ризик випадкової втрати або пошкодження продукції передається партнеру при передачі, або, в разі доставки під час передачі продукції перевізнику, експедитору або будь-якій інший стороні, якій доручено виконання доставки.

Відмова клієнта або партнера прийняти поставку об'єкта буде, проте, розглядатися як повернення.

(c) Після розміщення Вами замовлення, що включає сторінку з докладною інформацією про товар і сторінку оформлення, ціна товару буде зазначена в електронному листі з підтвердженням, який Ви отримаєте, і не включатиме "митні збори" (якщо такі є), що застосовуються до експорту і імпорту у Вашій країні. Розміщення замовлення підтверджує безумовну згоду з умовою сплати клієнтом будь-яких додаткових зборів.

8. Право клієнта на скасування замовлення

(a) Політика повернення

(i)Якщо продавець не може доставити товар вчасно, він повинен своєчасно проінформувати про це клієнта. У разі збоїв в ділових операціях продавця, за які він не несе відповідальності, або збоїв в роботі субпідрядників термін поставки повинен бути збільшений на тривалість такої затримки. Клієнт має право відмовитися від договору без пояснення причин, повернувши вироби і відправивши форму повернення постачальнику протягом 60 днів після отримання виробів, за умови виконання вимог політики повернення. Проте, виключення відносяться до виробів, які були виготовлені у відповідності зі специфікаціями клієнта або були адаптовані до конкретних вимог клієнта.

(ii)Період починається з моменту отримання продавцем письмових інструкцій покупця щодо скасування замовлення (у разі доставки одного замовлення частинами, період не починається до отримання першої частини замовлення), а не до того, як продавець виконає свої інформаційні обов'язки та інші правові зобов'язання. Для того, щоб скасування замовлення було виконане без затримок, досить відправити запит та вироби протягом заданого часу

Повідомлення про скасування мають відправлятись на адресу:

GLAMIRA.com.ua

Glamira Internet ve Kuyumculuk San. Tic. A.S
Yenibosna Merkez Mah. 29 Ekim Cad.
Vizyon Park Ofis Plazaları, Vizyon 4, Kat:6, 34197
Bahçelievler / İstanbul - TURKEY
Телефон:: 089 324 05 67
Email: support@glamira.com.ua

(b) Наслідки скасування замовлення:

(i) Щоб завершити скасування замовлення, будь-які товари або кошти, які переходили від однієї сторони до іншої, повинні бути повернуті, і будь-які отримані вигоди (наприклад, відсотки) повинні бути передані. Якщо клієнт не зможе повернути вироби або зможе повернути тільки частину з них або поверне їх в пошкодженому стані, покупець буде зобов'язаний відшкодувати продавцю повну відновну вартість віробів, якщо клієнт використовував придбаний виріб шляхом, що суперечить сумлінності, або отримав незаконний особистий прибуток, він не матиме права на компенсацію витрат. Компенсація не вимагається для виробів, які використовувалися в цілях, для яких вони призначені.

(ii)Вартість повернення товару повинна бути оплачена клієнтом. Зверніть увагу, що ми не можемо прийняти Ваше повернення в разі, якщо пакет не містить марок або містить недостатню кількість марок.

Продавець повинен почати обробку повернення протягом 2 - 4 робочих днів після отримання товару.

Продавець підготує до забору одиниці товару, що не можуть бути надіслані поштою. Продавець повинен виконати зобов'язання по поверненню оплати протягом 30 днів з моменту відправки заяви про скасування замовлення або протягом 30 днів після повернення виробів. Продавець має право на власний розсуд визначити, чи знаходяться продукти в первісному стані після повернення в Glamira. Продавець не несе відповідальності, якщо будь-які вироби, які клієнт бажає повернути, губляться, неправильно направляються або доставляються з запізненням. Тому клієнт несе ризики обраного способу доставки.

(iii) Право на повернення не поширюється на такі вироби:

Вироби, які були створені за специфікацією клієнта або адаптовані до конкретних вимог, не підлягають поверненню.

9. Повернення

(a) Якщо клієнт є фізичною особою, яка розміщує приватне замовлення без комерційної або індивідуальної підприємницької мети, то він є споживачем і, отже, має право відкликання і повернення виробів.При використання права скасування замовлення відповідно до розділу 8 цих умов, клієнт зобов'язаний повернути вироби в їх первинному стані і упаковці.

(b)Скасування замовлення не вимагає сплати додаткових комісій, тільки якщо вироби не містять гравіювання і будь-яких змін, запрошених клієнтом. В іншому випадку клієнт погоджується з тим, що продавець стягне 30% від вартості замовлення.

10. Гарантія

(a) Вироби, що поставляються можуть незначно, в розумній мірі, відрізнятися від виробів, представлених в Інтернеті, і клієнт згоден перевіряти інформацію про виріб завчасно перед підтвердженням замовлення (див. Розділ 2 Умов та Положень).

(b) Продавець може першим зробити вибір між вимогою гарантії і безкоштовним ремонтом або заміною виробів. Продавець має право відмовитися від обраного типу виконання своїх зобов'язань, якщо це можливо лише за необґрунтовану ціну, і якщо інший тип виконання не завдає суттєвих незручностей клієнту.

У випадку з партнерами продавець спочатку вибирає компенсацію або гарантію заміни на недоліки виробу.

(c) Якщо подальше виконання умов не відбувається, клієнт може вимагати зменшення винагороди, або скасування угоди (відкликання). У разі незначних дефектів покупець не має права розірвання угоди з огляду на взаємні інтереси сторін. У всіх випадках вимог на відшкодування збитків партнеру за договором замість виконання поставки або послуги, продавець повинен вимагати компенсацію за фактичні або майбутні понесені даремно витрати клієнта. Якщо клієнт вимагає відшкодування збитків, застосовується обмеження відповідальності, зазначені в Розділі 11 / a даних Умов і Положень.

(d) В разі дефектів необхідно, щоб клієнт належно виконав свої обов'язки з огляду і повідомлення. Партнери, зокрема, зобов'язані повідомляти про явні недоліки в виробах, що поставляються як можна швидше протягом двох тижнів після отримання виробів. В іншому випадку гарантія буде визнана недійсною. Своєчасна відправка виробів з дефектами або своєчасне повідомлення про те, що вироби є дефектними, будуть прийматися як дійсні претензії, якщо це було зроблено до закінчення терміну. Партнер несе відповідальність за надання всіх необхідних повідомлень і, зокрема, за інформацію про дефекти з датою їх виникнення, а також за своєчасне подання інформації про пошкодження.

(e) Якщо клієнт є партенром, опис товару виробника має бути єдиним критерієм для встановлення того, чи відповідає якість продукції необхідним стандартам. Ніякі інші публічні заяви, відгуки або реклама виробника не будуть прийматися в якості обов'язкових для виконання описів виробів.

(f) Гарантійний термін для покупця становить 2 роки після поставки виробів. Даний дворічний гарантійний термін не є дійсним, якщо клієнт навмисно або недбало ставиться до догляду за виробами. Вищевказані обмеження відповідальності не застосовуються в разі втрат, пов'язаних з летальним результатом, тілесним ушкодженням або ушкодженням здоров'я.

(g) ) Продавець не укладає з клієнтом будь-яких юридично зобов'язуючих гарантій, якщо інше прямо не передбачене договором. Це не вплине на гарантії виробника.

11. Обмеження відповідальності

(a) У випадку незначного недбалого порушення зобов'язання відповідальність продавця і відповідальність партнерів обмежуються передбачуваним, типовим контрактом, середньої сумою відшкодуваня для даного виробу. Дане правило також застосовується у випадках незначних порушень зобов'язань законними представниками або агентами продавця. Продавець не несе відповідальності в разі звичайних незначних порушень інших договірних зобов'язань. Продавець несе відповідальність за порушення договірних зобов'язань перед покупцем. Договірні зобов'язання - це ті, які договір зобов'язаний гарантувати підписувачу для досягнення його мети. Продавець також несе відповідальність за будь-яке порушення цих зобов'язань, що дозволяє реалізувати договір відповідно до правил, яким довіряє користувач.

12. ПОЛİТИКА КОНФİДЕНЦİЙНОСТİ

Будь ласка, ознайомтеся з повним текстом нашої Політики конфіденційності , перш ніж використовувати цей веб-сайт. Коли ви відправляєте інформацію на Сайт або через нього, ви погоджуєтеся на збір, обробку і збереження вашої інформації, як описано в Політиці Конфіденційності.

GLAMIRA обробляє ваші персональні дані відповідно до вимог (EU) 2016/679 - General Data Protection Regulation (GDPR), EU-U.S. Privacy Shield, а також чинне законодавство про захист даних.

Категорії персональних даних, які GLAMIRA обробляє

  • Ваша контактна інформація - ФİО, поштова адреса, мобільний телефон, адреса електронної пошти.
  • Ваша IP-адреса.
  • Деталі покупки, включаючи спосіб оплати та номер транзакції .
  • Історія Вашого замовлення .
  • Інформація про обслуговування клієнтів - всі види зв'язку і листування між вами і нашим відділом обслуговування клієнтів..
  • У виняткових випадках вам може знадобитися надати нам додаткову інформацію про Ваше посвідченні особи, щоб підтвердити вашу особу..
  • В обмеженому числі випадків ми можемо запросити вас надати нам свої фотографії, відеоролики або інші матеріали, якщо ви заявляєте про своє бажання брати участь в одній з наших кампаній або інших заходів. .
  • GLAMIRA залишає за собою право направити всім своїм клієнтам запрошення брати участь в опитуваннях про задоволеність. Участь не обов'язково.
  • GLAMIRA не обробляє і не зберігає дані з ваших банківських карток або інших фінансових інструментів.

Законність обробки

  • GLAMIRA обробляє ваші особисті дані тільки після отримання вашої згоди на обробку.
  • GLAMIRA обробляє ваші особисті дані, необхідні для дотримання вимог податкового, фінансового або іншого внутрішнього законодавства.

Ми обробляємо ваші особисті дані для наступних цілей:

  • Для точного і правильного виконання і доставки вашого замовлення.
  • З метою чіткого і точного зв'язку з вами про статус замовлення.
  • З метою гарантії протягом гарантійного строку продукції
  • З метою задоволення потреб клієнтів і програм лояльності
  • Для цілей вимог податкового та бухгалтерського законодавства - декларувати і підраховувати наші продажі.
  • У виняткових обставинах GLAMIRA може обробити додаткову ідентифікаційну інформацію, щоб уникнути фінансового шахрайства або крадіжки особистих даних.
  • Як виняток GLAMIRA може обробляти додаткові дані, такі як фотографії, відео та інші медіа, для проведення різних кампаній або лотерей тільки в тих випадках, коли клієнти беруть участь в цих заходах.
  • Щоб мати можливість відправляти наші інформаційні бюлетені та рекламні матеріали, тільки в тих випадках, коли клієнти дають свою згоду на це.

Період часу, протягом якого ваші особисті дані будуть збережені:

GLAMIRA зберігає ваші особисті дані, які ви надали під час реєстрації вашого облікового запису на нашому сайті, якщо ваш обліковий запис залишається активним.

GLAMIRA зберігає ваші персональні дані під час виробництва і доставки продуктів, а також період часу, вказаний в Політиці поверненняза можливу гарантію повернення і гарантії продукту, але не більше 2 років або довше, ніж час гарантії.

У разі, якщо нам будуть потрібні додаткові дані для перевірки вашої особистості, ми збережемо ці дані до тих пір, поки юридична вимога зберігати ці дані більше не буде.

У разі збору персональних даних для цілей конкретних кампаній, лотерей і будь-яких інших рекламних акцій період обробки вказується в кожному випадку, і про це доводиться до відома сторін.

Потенційні отримувачі ваших персональних даних:

GLAMIRA не надає ваші особисті дані третім сторонам, якщо це не потрібно юридично для цього або за винятком перерахованих нижче:

GLAMIRA надає ваше ім'я, адресу та номер телефону кур'єрської компанії, яка поставляє ваш продукт.

У виняткових випадках GLAMIRA може підтвердити ваші особисті дані постачальникам платіжних послуг, щоб запобігти фінансове шахрайство або крадіжки особистих даних.

GLAMIRA передає необхідні персональні дані постачальникам бухгалтерських послуг, а також податковим та іншим державним органам, коли це вимагає конкретне законодавство.

Ваші права як суб'єкта даних - в будь-який час ви маєте право:

  • Отримати доступ до ваших особистих даних, які використовуються в процесі GLAMIRA, а також для отримання їх копії
  • Попросити стерти особисті дані про вас (право на забуття), якщо ви вважаєте, що це більше не є необхідним для цілей, для яких він був зібраний або оброблений. Зверніть увагу, що це право не може бути реалізовано в тому випадку, якщо в спеціальному законі прямо передбачається збереження фіксованого терміну
  • Просити про виправлення неточних особистих даних у випадках, коли вони не відповідають істині.
  • Щоб скористатися одним з вищевказаних прав, просто відправте нам електронного листа із запитом на нашу контактну сторінку або електронною поштою за адресою support@glamira.com.ua . Ми відповімо вам найближчим часом.
  • У будь-який час, коли ви стурбовані тим, що ваші права порушені, ви маєте право подати скаргу в наглядовий орган , який вказаний нижче.

Наші рекомендації щодо захисту персональних даних:

  • Захистіть свій пароль і не передавайте його стороннім особам.
  • Якщо ви використовуєте загальнодоступний комп'ютер (в бібліотеці або інтернет-кафе), завжди виходьте зі свого облікового запису перед вимиканням комп'ютера.
  • Glamira гарантує що ми не зв'яжемося з третіми особами, крім зазначених у Політиці конфіденційності, щодо вашого замовлення.
  • GLAMIRA гарантує, що ми не вимагаємо від наших клієнтів розкривати свій пароль для використання веб-сайту. Будь-який такий запит, зроблений вам по телефону, чату або електронній пошті, повинен бути проігнорований.

Якщо хтось звернувся з таким запитом до вас, негайно зв'яжіться з нами і повідомте GLAMIRA.

Як захистити ваші персональні дані?

GLAMIRA запевняє, що ми прийняли всі адміністративні, технічні та фізичні заходи для захисту ваших особистих даних від випадкового, незаконного або несанкціонованого знищення, втрати, доступу, розкриття або використання.

GLAMIRA прийняла власні внутрішні правила етики для обробки персональних даних, а наші співробітники пройшли спеціальну підготовку за принципами права на захисту персональних даних та основним зобов'язанням компаній щодо GDPR

Ми захищаємо свій веб-сайт і інші системи шляхом використання технічних і організаційних заходів, спрямованих проти втрати, знищення, доступу, зміну чи поширення даних неуповноваженими особами. Незважаючи на регулярні перевірки, ми не можемо гарантувати повний захист від усіх загроз.

Хто відповідає за обробку ваших особистих даних?

Всі юридичні особи в групі GLAMIRA діють як спільні контролери за змістом GDPR - (EU) 2016/679 - ст. 26.

Всі юридичні особи GLAMIRA обробляють персональні дані наших клієнтів відповідно до спеціально підписаної угоди між нами. Ми збираємо одні і ті ж категорії персональних даних наших клієнтів, ми проводимо їх тільки для цілей, зазначених у Політиці Конфіденційності GLAMIRA, ми гарантує, що всі компанії в групі зробили ті ж технічні та організаційні заходи для захисту ваших персональних даних.

Відповідальна сторона за обробку ваших особистих даних

Ваша Країна

Відповідальна сторона за обробку ваших особистих даних

Веб-сайтЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

Спеціальний орган, якому ви можете подати скаргу

Німеччина
Об'єднане Королівство
Австрія

c/o Ring-Paare.de GmbH Schaeuffelenstr. 49-51 74076 Heilbronn Німеччина

https://www.glamira.de
Email: service@glamira.de

Die Bundesbeauftragte für den Datenschutz und die Informationsfreiheit Husarenstraße 30 53117 Bonn
e-mail: poststelle@bfdi.bund.de
Website: http://www.bfdi.bund.de/ Компетентність за скаргами розділена між різними органами нагляду за захистом даних в Німеччині.  https://www.datenschutz-wiki.de/Aufsichtsbeh%C3%B6rden_und_Landesdatenschutzbeauftragte

Бельгія
Болгарія
Хорватія
Чеська респ.
Данія
Естонія
Фінляндія
Франція
Угорщина
Ірландія
Латвія
Литва
Мальта
Нідерланди
Польща
Португалія
Румунія
Словаччина
Словенія
Іспанія
Швеція
Сан-Марино
Ватикан
Україна
Італія

GLAMIRA - "GLMR" EOOD, UIC 204442733, Address - Sofia, 1784, Tsarigradsko Shose Blvd 115 / L, ETC , Building C, Floor 1, Болгарія

https://www.glamira.bg
service@glamira.bg

Commission for Personal Data Protection - https://www.cpdp.bg/

Швейцарія
Ліхтенштейн

GLAMIRA CH GMBH Frauenfelderstrasse 31 8555, Müllheim Dorf, Швейцарія

https://www.glamira.ch/
service@glamira.ch

Federal DP and Information Commissioner - https://www.edoeb.admin.ch

Австралія

GLAMIRA Australia PTY Limited Level 35, Tower One Barangaroo, International Towers 100 Barangaroo Avenue Sydney, NSW 2000 Австралія

https://www.glamira.com.au
service@glamira.com.au

Australian Information Commissioner - https://www.oaic.gov.au/

США
Канада
Gronland
Французька Гвіана Гваделупа

Мартініка
Британські Віргінські острови
Теркс і Кайкос
Сен-П'єр і Мікелон
Фарерські острови
Гібралтар
Острови Кука
Кірібаті
Маршаллові острови
Федеративні Штати Мікронезії
Науру
Палау
Французька Полінезія

GLAMIRA INC 745 5th Avenue New York, NY 10151 США

https://www.glamira.com/
service@glamira.com

Federal Trade Commission (FTC) - https://ftccomplaintassistant.gov

Туреччина
Бразилія
Мексика
Аргентина
Колумбія
Перу
Болівія
Еквадор
Гондурас
Домініканська республіка
Гватемала
Коста-Ріка
Норвегія
Китай
Японія
Сінгапур
Нова Зеландія
Чорногорія
Молдавія
В'єтнам
Індія
Об'єднані Арабські Емірати
Південна Африка
Сербія
Гонконг

Glamira Internet ve Kuyumculuk San. Tic. A.S
Адреса: Yenibosna Merkez Mah. 29 Ekim Cad.
Vizyon Park Ofis Plazaları, Vizyon 4, Kat:6, 34197
Bahçelievler / İstanbul - Туреччина

https://www.glamira.com.tr

Personal Data Protection Authority https://www.kvkk.gov.tr/

13. Поправка до Загальних умов і положень

(a) T Продавець залишає за собою право вносити зміни в дані Умови у будь-який момент часу, повідомивши про це клієнтів за 2 тижні до вступу змін в силу. Це попереднє повідомлення буде приймати форму публікації змінених Загальних положень та умов, викладених на GLAMIRA.com.ua сайті, із зазначенням дати, на яку ці зміни вступлять в силу

(b) Якщо клієнт не зареєструє своє заперечення проти змін протягом 2 тижнів після їх публікації, змінені умови будуть вважатися прийнятими. Зверніть увагу: період повідомлення 2 тижні буде строго дотримуватися.

14. Заключні положення

(a)застосовується законодавство Федеративної Республіки Німеччини, за винятком закону про закупівлі організації Об'єднаних Націй. Для клієнтів, які не вступають в контракт в комерційних цілях, ці закони застосовуються тільки в тому випадку, якщо захист, передбачений обов'язковими положеннями законів держави, в якій клієнт постійно проживає, не знімається.

(b) Якщо клієнт є комерційним особою, юридичною особою публічного права або публічними спеціальними активами, виключним місцем юрисдикції в разі виникнення спору є компетентний суд на території комерційного підприємства продавця, якщо не буде узгоджена альтернативна юрисдикція. Продавець також залишає за собою право подати до суду на партнера за місцем проживання або місцезнаходженням суду.